******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

******همه چی******

این وبلاگ بسیار زیباست حتما سر بزنین در ضمن نظر یادتون نره

بیست سال بعد در چنین روزی

با سلام به بینندگان عزیز،مشروح اخبار رابه اطلاع شما می رسانم.


- مقامات اتحادیه اروپا در تهدید جدیدی به ایران اعلام کردند که اجازه پرواز به آپولو۲۱ اتمی که توسط ایران به کره ماه ارسال خواهد شد را نمی دهند.اصغر البرادعی دوم فرزند مرحوم البرادعی در گزارشی به آجانس سر کوچشون اعلام کرده که برای ما دیگر ماشین پیکان نفرست و از آن پژو ۴۰۵ باحالا که خوب آتیش می گیره بفرست !!!!

 

- وزارت دفاع امریکا اعلام کرد مخفیگاه اسامه بن لادن هنوز کشف نشده است.این در حالی است که در 20 سال اخیر بر اثر حملات مکرر تروریستی به آسمان خراش های امریکا نسل آسمان خراش ها در این کشور به شدت دچار خطر انقراض شده است و مسئولان ذیربط نسبت به نابودی کامل این برج ها هشدار داده اند.بر اثر حملات تروریستی در سال های اخیر جمعیت کره زمین به نصف تقلیل پیدا کرده است!

 

- هفتاد و هشت هزارمین جلسه محاکمه صدام پشت در های بسته برگزار شد!شایان ذکر میباشد صدام دیکتاتور مخلوع عراق 10 سال پیش در زندان به مرگ طبیعی درگذشت.

 

- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مصاحبه ای اعلام کرد؛ تا ۳ ماه آینده (بجون مامانم) بر طرف خواهد شد!!!!!شایان ذکر است که در عرض 20 سال گذشته شرکت مخابرات با حدود 3455 شرکت خارجی قرار داد امضا کرده اما مشکلات موبایل کماکان به قوت خود باقی است.

 

- مدیر کل بهداشت ودرمان استان تهران گفت ؛ بیماری وبا که۲۰ سال پیش در ایران شیوع پیدا کرده بود با مردن آخرین سبزی فروش از ایران ریشه کن شد و مردم می توانند از این به بعد با اطمینان کامل سبزیهایی که با فاضلاب آبیاری می شودنوش جان کنند.!!!!!

 

- مجری طرح بزرگراه شمال در مصاحبه با شبکه خبر اعلام کرد که الحمدلله این طرح 2 دهم در صد پیشرفت فیزیکی وچند دهم درصد هم پیشرفت شیمیایی داشته واگر کار با همین سرعت حیرت انگیز پیش برود این بزرگراه تا ۷۵ سال اینده افتتاح خواهد شد .!!!!!

 

- تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه نهایی با تیم ژاپن توانست این تیم را با نتیجه ۲بر یک شکست دهد و به مقام قهرمانی کره زمین دست پیدا کند؛ گلهای این مسابقه را حاج علی دایی (که اکنون با ویلچر در زمین حضور پیدا کرده) از نقطه پنالتی به ثمر رساند و آمار آقای گلی خود را افزایش داد.!!!!!!!

 

-یک راننده اتوبوس شهری امروز به صف طلبکاران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس پیوست و از این باشگاه به فیفا شکایت کرد!وی مدعی است مدیر عامل این باشگاه هنگامی که قصد سوار شدن به اتوبوس را داشته است بهای بلیط خود را نپرداخته است و در عوض چکی مدت دار به وی داده است که اکنون و با توجه به سپری شدن موعد چک آن را به اجرا گداشته است!گفتنی است بر اساس رأی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا)و نیز دادگاه لاهه تیم پرسپولیس به خاطر شکایات فراوان در طی 20 سال گذشته به مدت 30 سال از ظاهر شدن در انظار عمومی محروم شده است!!!

 

- مدیرعامل موسسه آلمانی اتومبیل سازی پورشه صبح امروز در دفتر کارش خودکشی کرد. وی قبل از خودکشی یک پیشنهاد از ایران دریافت کرده بود. براساس این پیشنهاد ایران اعلام کرده بود که حاضر است به تولید پورشه در ایران خودرو بپردازد. پنج سال پیش شرکت روور که از سالها قبل به تولید مشترک با ایران خودرو پرداخته بود، بعد از این که قیمت سهامش از 174 یورو به 1.5 یورو رسید، بخار شد و از بین رفت.

 

- امسال نرخ بیکاری با 2 درصد کاهش نسبت به سال قبل به 98 درصد رسید!همچنین بر اساس گزارش صندوق ذخیره ارزی امسال یازدهمین سال پیاپی می باشد که این صندوق هیچ گونه موجودی نخواهد داشت!

 

- طرح لباس ملی بالاخره توسط مجلس تصویب شد.این طرح از حدود 20 سال پیش در حال بررسی بود و بالاخره امروز این طرح به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

 

- معاون محترم شرکت الان نمی گم اعلام کرد : ساخت یخچال ها، فریزرها و ظرفشویی های دارا و سارا به پایان رسید. او همچنین اعلام کرد : از ویژگی های این وسایل می توان به زیبا، جادار، و مطمئن بودن آنها اشاره کرد.لازم به ذکر است شرکت دارا و سارا از 25 سال پیش فعالیت خود را آغار نمود و تا کنون قریب به 25000 کالا به صورت روزانه در این شرکت تولید میشود!

 

- با پایان گرفتن فصل سرما آخرین کارتن خواب تهرانی نیز در خاموشی فرو رفت و فوت نمود. با مرگ این کارتن خواب شمار کارتن خواب های فوت شده تهرانی به 2 میلیون نفر رسید!شایان ذکر است حدود 80 درصد جمعیت ایران زیر خط فقر زندگی میکنند!


- سی سه هزارمین سرود تیم ملی ایران در جام جهانی توسط استاد قدیر ژان گولر نواخته شد!این کلیپ قرار است در شب های جام جهانی از رسانه ملی پخش شود.اشعار این سرود عبارتند از:

خونه مادر بزرگه هزار تا قصه داره ........ایران
خونه مادر یزرگه هزار تا غصه داره ........ایران
دایتی داره بستنی ؛ بستنی آی بستنی
تیم ایران خیلی باهاله؛ همه تیما رو جا میذاره
دایتی داره بستنی ؛ بستنی آی بستنی
دوود دورو دوود دوود ایران
دوود دورو دوود دوود ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد